Zobrazeno 1 - 10
of 9 417
pro vyhledávání: '"Storybook reading"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 250, Iss , Pp 104518- (2024)
This study explored the impact of different components of the Home Literacy Environment (HLE) —stimulation to use language, reading books and cultural engagement, joint activities and conversation, interactive reading, and zone-of-proximal developm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85e2e99ced1c4a97a8d9bf7657372c04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doganay Bilgi, Arzu1 arzudb@yahoo.com, Ozmen, E. Ruya1
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education. Nov2022, Vol. 69 Issue 6, p2042-2058. 17p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Pandith, Pooja1 (AUTHOR), John, Sunila1 (AUTHOR) sunila.john@manipal.edu, Bellon-Harn, Monica L.2 (AUTHOR), Manchaiah, Vinaya2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Feb2022, Vol. 50 Issue 2, p315-325. 11p. 5 Charts.
Autor:
Xuanyi Eliza Wu, James Ko
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This study explored the effects of peer interactions on kindergarten children’s construction of conservation and conflict resolution knowledge during storybook reading. Previous studies have identified that peer interactions can support the meaning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/928be558be144ab5b918a9c6fff677e9