Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Story mapping"'
Autor:
Ayfer Şahin, Mehmet Ata
Publikováno v:
Ana Dili Eğitimi Dergisi, Vol 11, Iss 4, Pp 1056-1069 (2023)
Bu çalışmanın amacı; hikâye haritası tekniğinin 7. sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma becerilerine etkisini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda araştırma, ön test son test kontrol gruplu yarı deneysel modelde gerçekleştirilmi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5b162fcc7764005926d05b33b5cc253
Publikováno v:
Ravānshināsī-i Afrād-i Istis̠nāyī, Vol 13, Iss 49, Pp 173-207 (2023)
AbstractThe purpose of this study was to investigate whether teaching story mapping strategies and comprehension can improve the reading skills of students with reading difficulties. This study used a single subject experimental design with baseline,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef4aaee2db72438dac4f70e54abb5f3c
Autor:
Roihatul Millah
Publikováno v:
Nobel: Journal of Literature and Language Teaching, Vol 9, Iss 1, Pp 57-72 (2018)
This research aims at (1) finding out whether Story Mapping Strategy can improve students’ reading comprehension in finding main idea and (2) describing classroom climate when Story Mapping Strategy is implemented in the class. The preliminary rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6421e7ad7da4fbba3bbb444bf7fb58a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study reports the findings of an action research study on student responses to reading comprehension of narrative text using story mapping. The research questions are: (1) How are story mapping procedures implemented in learning reading comprehe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4c27463a02e416e516ef8ad5738ac088
Autor:
Bazzaro, Florence, Meyer, Yann
The challenges related to rolling out sustainable policies that respect the environment have led to a legislative and normative framework that accompanies the design stage for a product, particularly for companies. However, the associated tools propo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14a1c4c5df52d13bc30834f26bb1b585
Autor:
Wael H. Zidan
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 8, Iss 4, Pp 645-657 (2014)
The purpose of this study was to investigate the effect of using the story grammar method to develop seventh grade students' narrative texts comprehension in English as a foreign language. Previous research suggests that narrative texts comprehension
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99ec9da3a2d24853845181bccf2ee8ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.