Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Storm, Chris"'
Autor:
Storm, Chris
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 2009 Nov 01. 40(5), 390-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25653788
Autor:
Storm, Chris
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 2009 Sep 01. 40(4), 314-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25653759
Autor:
Storm, Chris
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 2009 May 01. 40(3), 233-234.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25653735
Autor:
Storm, Chris
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 2009 Mar 01. 40(2), 148-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25653694
Autor:
Storm, Chris
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 2009 Jan 01. 40(1), 69-70.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27646728
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zullo, Holly, McGivney-Burelle, Jean, Cline, Kelly, Stewart, Ann, Storm, Chris, Huckaby, David A., Melvin, Tim
Publikováno v:
MathAMATYC Educator; May2013, Vol. 4 Issue 3, p9-15, 7p
Autor:
Storm, Christiaan Philippus
The IS environment is riddled with difficulties rendering it complex in nature. It involves multiple interactions among elements, multiple actors, multiple actor roles, various degrees of freedom and multiple settings for distribution. Unfortunately,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/64823
Autor:
Storm, Christine
Parametric methods are effective and appropriate when data sets are obtained by well-defined random sampling procedures, the population distribution for responses is well-defined, the null sampling distributions of suitable test statistics do not dep
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/24960
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-05242013-153147/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-05242013-153147/