Zobrazeno 1 - 10
of 15 103
pro vyhledávání: '"Store Layout"'
Autor:
Kalantari, Saleh1 (AUTHOR) sk3268@cornell.edu, Cruz-Garza, Jesus1 (AUTHOR), Xu, Tong Bill1 (AUTHOR), Mostafavi, Armin1 (AUTHOR), Gao, Elita1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Building Research & Information. Nov2023, Vol. 51 Issue 8, p897-914. 18p. 1 Color Photograph, 7 Diagrams, 1 Chart, 2 Graphs.
It is well-established that increased product visibility to shoppers leads to higher sales for retailers. In this study, we propose an optimization methodology which assigns product categories and subcategories to store locations and sublocations to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.09299
Publikováno v:
Journal of Management and Business Review, Vol 18, Iss 3, Pp 599-613 (2021)
Shopping orientation is defined as a form of interest attached to the individual and then provides motivation in making a purchase of a product. Shopping orientation has an attachment to social relationships because it involves how consumers reflect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81145bffeb8749498f2a96c10600f736
Autor:
Mantratzis, P.1 (AUTHOR), Tsiotras, G.2 (AUTHOR), Tsironis, Loukas K.2 (AUTHOR) loukas@uom.edu.gr, Gotzamani, K.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Operations & Strategic Planning. Dec2023, Vol. 6 Issue 2, p131-151. 21p.
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 November 2021 182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, Issue 5/6, pp. 1223-1256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-03-2015-0183
Autor:
Altuntas, Serkan
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2017, Vol. 117, Issue 2, pp. 304-319.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-01-2016-0040