Zobrazeno 1 - 10
of 251
pro vyhledávání: '"Stordal K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mearin, M.L., Agardh, D., Antunes, H., Al-Toma, A., Auricchio, R., Castillejo, G., Catassi, C., Ciacci, C., Discepolo, V., Dolinsek, J., Donat, E., Gillett, P., Guandalini, S., DMSc, S.H.M., Md, S.K., Koltai, T., Korponay-Szabo, I.R., Kurppa, K., Lionetti, E., Marild, K., Ojinaga, E.M., Meijer, C., Monachesi, C., Polanco, I., Popp, A., Roca, M., Rodriguez-Herrera, A., Shamir, R., Stordal, K., Troncone, R., Valitutti, F., Vreugdenhil, A., Wessels, M., Whiting, P., ESPGHAN Special Interest Grp Celia
Publikováno v:
Journal of Pediatric Gastroenterology and Nutrition, 75(3), 369-386. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
JOURNAL OF PEDIATRIC GASTROENTEROLOGY AND NUTRITION
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
JOURNAL OF PEDIATRIC GASTROENTEROLOGY AND NUTRITION
r-IIS La Fe. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Sanitaria La Fe
instname
There is a need for consensus on the recommendations for follow-up of children and adolescents with celiac disease. Objectives: To gather the current evidence and to offer recommendations for follow-up and management. Methods: The Special Interest Gr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c8b732f973337ab08efff86988f05a55
https://hdl.handle.net/1887/3575932
https://hdl.handle.net/1887/3575932
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.