Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Stopper, Colin M."'
Autor:
James, Morgan H., Stopper, Colin M., Zimmer, Benjamin A., Koll, Nikki E., Bowrey, Hannah E., Aston-Jones, Gary
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 1 June 2019 85(11):925-935
Publikováno v:
In Neuron 1 October 2014 84(1):177-189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
What's better for me? Fundamental role for lateral habenula in promoting subjective decision biases.
Autor:
Stopper, Colin M1, Floresco, Stan B1
Publikováno v:
Nature Neuroscience. Jan2014, Vol. 17 Issue 1, p33-35. 3p.
Autor:
Stopper, Colin M., Worden, Lila T., Mingote, Susana, Port, Russell G., Salamone, John, Font Hurtado, Laura, Pereira, Mariana, Farrar, Andrew M.
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Rationale: Nucleus accumbens dopamine (DA) participates in the modulation of instrumental behavior, including aspects of behavioral activation and effort-related choice behavior. Rats with impaired accumbens DA transmission reallocate their behavior
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c173850af01a640bac0f97f2baab6bbd
Autor:
Mingote, Susana, Font, Laura, Farrar, Andrew M., Vontell, Regina, Worden, Lila T., Stopper, Colin M., Port, Russell G., Sink, Kelly S., Bunce, Jamie G., Chrobak, James J., Salamone, John D.
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Goal-directed actions are sensitive to work-related response costs, and dopamine in nucleus accumbens is thought to modulate the exertion of effort in motivated behavior. Dopamine-rich striatal areas such as nucleus accumbens also contain high number
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0da06a7d4c8da761ce27f8115500597
http://hdl.handle.net/10234/10754
http://hdl.handle.net/10234/10754
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.