Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Stoppa G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Comoretto, R. I., Azzolina, D., Amigoni, A., Stoppa, G., Todino, F., Wolfler, A., Gregori, D., Racca, F., Simonini, A., Caramelli, F., Vigna, G., Stancanelli, G., L'Erario, M., Moscatelli, A., Gitto, E., Izzo, F., Montani, C., Marinosci, G. Z., Osello, R., Pettenazzo, A., Alaimo, N., Cecchetti, C., Dotta, A., Perrotta, D., Rossetti, E., Picconi, E., Maiolo, G., Savron, F., Biban, P., Zanonato, E., Lanera, C., Lorenzoni, G., Nasato, L., Ocagli, H.
Publikováno v:
Diagnostics
Diagnostics, Vol 11, Iss 1299, p 1299 (2021)
Volume 11
Issue 7
Diagnostics, Vol 11, Iss 1299, p 1299 (2021)
Volume 11
Issue 7
The present work aims to identify the predictors of hemodynamic failure (HF) developed during pediatric intensive care unit (PICU) stay testing a set of machine learning techniques (MLTs), comparing their ability to predict the outcome of interest. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.