Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Stoodley CJ"'
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 8 (2014)
Frontiers in Human Neuroscience
Frontiers in Human Neuroscience
Behavioral and neuroimaging studies have provided evidence that reading is strongly left lateralized, and the degree of this pattern of functional lateralization can be indicative of reading competence. However, it remains unclear whether functional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f98d1969c87fab5d827b41fb8e6915cf
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:3d5721c7-7805-4168-8891-54549d2ba78f
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:3d5721c7-7805-4168-8891-54549d2ba78f
Autor:
Marien, Peter, Ackermann, Herman, Adamszek, Michael, Beaton, Alan, Desmond, John, De Witte, Elke, Fawcett, Angela, Hertrich, Ingo, Küper, Michael, Leggio, Mg, Marvel, C, Molinari, Marco, Murdoch, Be, Nicolson, Ri, Schmahmann, Jd, Stoodley, Cj, Thürling, M, Timmann, Dagmar, Wouters, E., Ziegler, W
In less than three decades, the concept "cerebellar neurocognition" has evolved from a mere afterthought to an entirely new and multifaceted area of neuroscientific research. A close interplay between three main strands of contemporary neuroscience i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::65404a8abbd42c2ed65b493b21f803a8
https://hdl.handle.net/20.500.14017/da1ce43a-5ac1-426a-9a87-619f4bca8d7e
https://hdl.handle.net/20.500.14017/da1ce43a-5ac1-426a-9a87-619f4bca8d7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee MM; Department of Neuroscience, American University, USA; Center for Applied Brain and Cognitive Sciences, Tufts University, USA., Stoodley CJ; Department of Neuroscience, American University, USA; Developing Brain Institute, Children's National Hospital, USA; Departments of Neurology and Pediatrics, The George Washington University School of Medicine and Health Sciences, USA. Electronic address: cstoodley@childrensnational.org.
Publikováno v:
Neuropsychologia [Neuropsychologia] 2024 Sep 09; Vol. 202, pp. 108947. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 02.
Autor:
Fiez JA; Departments of Psychology, Neuroscience, and Communication Science and Disorders, Learning Research and Development Center, Center for the Neural Basis of Cognition, University of Pittsburgh, Pittsburgh, PA, USA., Stoodley CJ; Developing Brain Institute and Center for Prenatal, Neonatal and Maternal Health Research, Children's National Hospital, Washington DC, USA.; Departments of Neuroscience and Pediatrics, The George Washington School of Medicine and Health Sciences, Washington, DC, USA.
Publikováno v:
Neurobiology of language (Cambridge, Mass.) [Neurobiol Lang (Camb)] 2024 Aug 15; Vol. 5 (3), pp. 628-634. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 15 (Print Publication: 2024).