Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Stoney T"'
Autor:
Forster, A.S., McBride, K.A., Davies, C., Stoney, T., Marshall, H., McGeechan, K., Cooper, S.C., Skinner, S.R.
Publikováno v:
In Public Health June 2017 147:77-83
Autor:
Davies, C, Stoney, T, Hutton, H, Parrella, A, Kang, M, Macartney, K, Leask, J, McCaffrey, K, Zimet, G, Brotherton, JML, Marshall, HS, Skinner, SR, Group, FTHPVES
Introduction This qualitative study aimed to explore parental attitudes, knowledge and decision-making about HPV vaccination for adolescents in the context of a gender-neutral school-based Australian National Immunisation Program (NIP). Methods Semi-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::5d6931c8ece25c6464c3798755cb322e
https://hdl.handle.net/10453/151918
https://hdl.handle.net/10453/151918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Grady, K.F., Chang, A.B., Cripps, A., Mulholland, E.K., Smith-Vaughan, H., Wood, N., Danchin, M., Thornton, R., Wilson, A., Torzillo, P.J., Morris, P.M., Richmond, P., Rablin, S., Arnold, D., Connor, A., Goyal, V., Stoney, T., Perrett, K., Grimwood, K.
We aimed to determine the efficacy of the 10-valent pneumococcal-Haemophilus influenzae protein D conjugate vaccine (PHiD-CV) in children aged 18-months to 135 conjugate vaccine. Active surveillance for acute exacerbations, respiratory symptoms and a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d97cbfd52ed5f5ece35c1da3b7445549
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.