Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Stone, Jacqueline"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stone, Jacqueline
This study examined the effects of brain breaks on students' concentration and higher order thinking skills (N=23) in a 7th grade Language Arts classroom during 50-minute periods. The study spanned four weeks during which the teacher-researcher alter
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10186065
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stone, Jacqueline I.
Publikováno v:
Japanese Journal of Religious Studies, 2021 Jan 01. 48(2), 267-298.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48686682
Autor:
Stone, Jacqueline I., author
Publikováno v:
Sins and Sinners. 139:113-152
Autor:
Grommes, Christian, Tang, Sarah S., Wolfe, Julia, Kaley, Thomas J., Daras, Mariza, Pentsova, Elena I., Piotrowski, Anna F., Stone, Jacqueline, Lin, Andrew, Nolan, Craig P., Manne, Malbora, Codega, Paolo, Campos, Carl, Viale, Agnes, Thomas, Alissa A., Berger, Michael F., Hatzoglou, Vaios, Reiner, Anne S., Panageas, Katherine S., DeAngelis, Lisa M., Mellinghoff, Ingo K. *
Publikováno v:
In Blood 31 January 2019 133(5):436-445
Publikováno v:
British Journal of Nursing; 1/11/2024, Vol. 33 Issue 1, p22-26, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stone, Jacqueline E.1 (AUTHOR) jestone@ucalgary.ca, Fung, Tak S.2 (AUTHOR), Machan, Matthew1 (AUTHOR), Campbell, Christina1 (AUTHOR), Shan, Rodney Li Pi1 (AUTHOR), Debert, Chantel T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies. 6/22/2021, Vol. 7 Issue 1, p1-8. 8p.