Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Stone, Gregory E."'
Autor:
Fan, Yiyun "Kate", Koskey, Kristin L. K., Bright, Dara, Matney, Gabriel, Bostic, Jonathan, May, Toni A., Stone, Gregory E.
Publikováno v:
Educational Assessment; Oct-Dec2024, Vol. 29 Issue 4, p274-292, 19p
Autor:
May, Toni A., Koskey, Kristin L. K., Bostic, Jonathan D., Stone, Gregory E., Kruse, Lance M., Matney, Gabriel
Publikováno v:
School Science & Mathematics; Feb2023, Vol. 123 Issue 2, p54-67, 14p
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2010 74(9)
Autor:
Peeters, Michael J., Churchwell, Mariann D., Mauro, Laurie S., Cappelletty, Diane M., Stone, Gregory E.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning 2010 2(1):31-38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Avances en Psicología Latinoamericana, Volume: 32, Issue: 3, Pages: 433-446, Published: SEP 2014
The aim of this study was to evaluate the performance of the Dimensional Clinical Personality Inventory (DCPI) using Rasch-based person and item analysis. 1281 participants were recruited, between 18 and 90 years of age (M=26.64; SD=8.94), 431 men (3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::00b76f8d34437cf26a422716c6ca9c55
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1794-47242014000300006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1794-47242014000300006&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational & Psychological Measurement. Apr98, Vol. 58 Issue 2, p179. 18p. 1 Chart, 6 Graphs.
Publikováno v:
Avances en PsicologÍa Latinoamericana; 2014, Vol. 32 Issue 3, p433-446, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.