Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Stockley, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, R.1 (AUTHOR) ronsmith154@bell.net, Stockley, D.2 (AUTHOR), Ahmad, A.3 (AUTHOR), Hastings, A.4 (AUTHOR), Kinderman, L.5 (AUTHOR), Gauthier, L.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Aug2017, Vol. 54 Issue 4, p386-393. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stockley, D. R.
Publikováno v:
New England Journal of Education, 1878 Mar . 7(13), 199-199.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44777378
Publikováno v:
Emerging directions in doctoral education, 6, 259-280
Many universities international activities have increased enormously in volume, scope, and complexity in recent years (Altbach & Knight, 2007; Altbach, 2015) with education providers seeking more innovative ways to provide education across boundaries
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6ed42e3f41847a1fb6cc439c55065afb
https://research.tue.nl/nl/publications/fdc559b2-28af-4a86-8c80-1c6552c67d77
https://research.tue.nl/nl/publications/fdc559b2-28af-4a86-8c80-1c6552c67d77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.