Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Stockinger, Kristina"'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2024 116
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2025 95
Autor:
Putwain, David W., Stockinger, Kristina, von der Embse, Nathaniel P., Suldo, Shannon M., Daumiller, Martin
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2021 88:47-67
Student adaptability, emotions, and achievement: Navigating new academic terrains in a global crisis
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2021 90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-ltr-10.1177_13621688221144497 for Applying control-value theory for examining multiple emotions in L2 classrooms: Validating the Achievement Emotions Questionnaire – Second Language Learning by Kaiqi Shao, Kristina
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::49c5c71de98e19d9626ba2bc5adf61a8
Supplemental material, sj-docx-2-ltr-10.1177_13621688221144497 for Applying control-value theory for examining multiple emotions in L2 classrooms: Validating the Achievement Emotions Questionnaire – Second Language Learning by Kaiqi Shao, Kristina
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::15b50f8352041a424ddf90e25ad34662
Autor:
Goetz, Thomas, Frenzel, Anne C., Stockinger, Kristina, Lipnevich, Anastasiya A., Stempfer, Lisa, Pekrun, Reinhard
Publikováno v:
International Encyclopedia of Education(Fourth Edition) ISBN: 9780128186299
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d10486483e23b0f4cc1119641d4478c
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.14032-1
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.14032-1