Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Stock, Ruth M."'
Publikováno v:
In Research Policy March 2018 47(2):487-497
Autor:
Stock, Ruth M.1 (AUTHOR) rsh@stock-homburg.de, Strecker, M. Melanie1 (AUTHOR), Bieling, Gisela I.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human Resource Management. Jun2016, Vol. 27 Issue 11, p1192-1216. 25p. 1 Diagram, 4 Charts.
Consumers innovate usually for non-commercial motives. They generally lack incentives to diffuse, and this is expected to hamper first adoption – even if consumer innovations are valuable to many other people. We confirm this market failure with su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::2b6238831be5d3ce4b59618ccde57223
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/365236
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/365236
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Dec2014 Supplement, Vol. 31, p133-145. 13p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Stock, Ruth M.1 (AUTHOR) rsh@stock-homburg.de, Bauer, Eva-Maria1 (AUTHOR), Bieling, Gisela I.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human Resource Management. 2014, Vol. 25 Issue 13, p1815-1840. 26p. 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Homburg, Christian1, Stock, Ruth M.2
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Spring2004, Vol. 32 Issue 2, p144-158. 15p.
Autor:
Homburg, Christian1, Stock, Ruth M.2
Publikováno v:
Psychology & Marketing. May2005, Vol. 22 Issue 5, p393-420. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stock, Ruth M.1 rsh@stock-homburg.de
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2014, Vol. 25, pL-14-L-15. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.