Zobrazeno 1 - 10
of 2 407
pro vyhledávání: '"Stimulus response compatibility"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Several studies reported various crossmodal correspondences related to tactile features. These previous studies have investigated tactile-related correspondences through explicit matching or subjective evaluation tasks, which required partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ef33d9125044a418c218a05746dc0f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miles, James D., Vu, Kim-Phuong L.
Publikováno v:
American Journal of Psychology, 2021 Apr 01. 134(1), 31-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5406/amerjpsyc.134.1.0031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kangyin Shi, Ling Wang
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 223, Iss , Pp 103495- (2022)
The well-known Stroop, Simon, and Eriksen flanker effects reflect the influence of an irrelevant dimension of a stimulus on task performance. In contrast, this study investigated the effect of an irrelevant (color) dimension of a response on performa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bacaaa901ebf475bbff8e3f47ff72a00
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.