Zobrazeno 1 - 10
of 28 559
pro vyhledávání: '"Stimulation techniques"'
Autor:
Thamizhmani, Leelavathi1 (AUTHOR), Ganapathy, Kanaka1 (AUTHOR) g.kanaka@manipal.edu, Palaniswamy, Hari Prakash1 (AUTHOR), Patil, Divya Sussana2 (AUTHOR), Purdy, Suzanne Carolyn3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Alzheimer's Research & Therapy. 8/1/2024, p1-12. 12p.
Autor:
Mohammed Ismail Iqbal
Good engineers never stop looking for opportunities to improve the performance of their production systems. Performance enhancement methods are always carefully examined, and production data is analyzed in order to identify determining factors affect
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leelavathi Thamizhmani, Kanaka Ganapathy, Hari Prakash Palaniswamy, Divya Sussana Patil, Suzanne Carolyn Purdy
Publikováno v:
Alzheimer’s Research & Therapy, Vol 16, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Alzheimer's disease (AD) is a progressive neurodegenerative disorder that severely affects cognitive functions and social behaviors, leading to a significant decline in an individual’s quality of life. Auditory processing defici
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0b5a93866844571894bf263ed079252
Autor:
Aderinto, Nicholas1 (AUTHOR) Nicholasoluwaseyi6@gmail.com, Olatunji, Gbolahan2 (AUTHOR), Muili, Abdulbasit1 (AUTHOR), Kokori, Emmanuel2 (AUTHOR), Edun, Mariam2 (AUTHOR), Akinmoju, Olumide3 (AUTHOR), Yusuf, Ismaila4 (AUTHOR), Ojo, Deborah2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Egyptian Journal of Neurology, Psychiatry & Neurosurgery. 3/30/2024, Vol. 60 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.