Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Stille CJ"'
Autor:
Colson ER (AUTHOR), Stille CJ (AUTHOR), Payton J (AUTHOR), Bernstein B (AUTHOR), Dworkin P (AUTHOR)
Publikováno v:
Ambulatory Child Health. 2000, Vol. 6 Issue 4, p269-275. 7p.
Autor:
Stille CJ (AUTHOR), Christison-Lagay J (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Oct2000, Vol. 90 Issue 10, p1613-1615. 3p.
Autor:
Finkelstein, JA, Huang, SS, Kleinman, K, Rifas-Shiman, SL, Stille, CJ, Daniel, J, Schiff, N, Steingard, R, Soumerai, SB, Ross-Degnan, D, Goldmann, D, Platt, R
Publikováno v:
Finkelstein, JA; Huang, SS; Kleinman, K; Rifas-Shiman, SL; Stille, CJ; Daniel, J; et al.(2008). Impact of a 16-community trial to promote judicious antibiotic use in Massachusetts. Pediatrics, 121(1). doi: 10.1542/peds.2007-0819. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0m778669
OBJECTIVES. Reducing unnecessary antibiotic use, particularly among children, continues to be a public health priority. Previous intervention studies have been limited by size or design and have shown mixed results. The objective of this study was to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::764ab2314b5c4f08ab58f71573060bfb
http://www.escholarship.org/uc/item/0m778669
http://www.escholarship.org/uc/item/0m778669
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.