Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Sticca F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sticca F, Sylvane Desrivières, Lea L. Backhausen, MN Smolka, Herta Flor, Antoine Grigis, Tobias Banaschewski, Luise Poustka, Frauke Nees, J.L. Martinot, Eric Artiges, Robert Whelan, Ruediger Bruehl, P Gowland, Froehner Jh, Andreas Heinz, Megan M. Herting, Henrik Walter, Gareth J. Barker, Winterer J, G. Schumann, Hugh Garavan, Bokde Alw, Dimitri Papadopoulos-Orfanos, Lauren Robinson, Nora C. Vetter, Sarah Hohmann, Herve Lemaitre, Marie-Laure Paillère-Martinot
Adolescent subcortical structural brain development might underlie psychopathological symptoms, which often emerge in adolescence. At the same time, sex differences exist in psychopathology, which might be mirrored in underlying sex differences in st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80b21b3c8359678936538a620078cdc8
https://doi.org/10.1101/2021.06.09.447677
https://doi.org/10.1101/2021.06.09.447677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning & Instruction
Theories on the link between achievement goals and achievement emotions focus on their within person functional relationship (i.e. intraindividual relations). However empirical studies have failed to analyze these intraindividual relations and have i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.