Zobrazeno 1 - 10
of 354
pro vyhledávání: '"Stewart JL"'
Autor:
Stewart, JL
Publikováno v:
In Annals of Epidemiology September 2021 61:15-15
Publikováno v:
Addiction (Abingdon, England), vol 112, iss 9
Stewart, JL; Butt, M; May, AC; Tapert, SF; & Paulus, MP. (2017). Insular and cingulate attenuation during decision making is associated with future transition to stimulant use disorder. ADDICTION, 112(9), 1567-1577. doi: 10.1111/add.13839. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4tz4p45b
Stewart, JL; Butt, M; May, AC; Tapert, SF; & Paulus, MP. (2017). Insular and cingulate attenuation during decision making is associated with future transition to stimulant use disorder. ADDICTION, 112(9), 1567-1577. doi: 10.1111/add.13839. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4tz4p45b
AimsTo understand processes placing individuals at risk for stimulant (amphetamine and cocaine) use disorder.DesignLongitudinal study.SettingUniversity of California, San Diego Department of Psychiatry, CA, USA.ParticipantsOccasional stimulant users
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::bc1a20c9ccef176681eb1ec16b77d7b3
https://europepmc.org/articles/PMC5544547/
https://europepmc.org/articles/PMC5544547/
Publikováno v:
Addiction, vol 110, iss 12
Berk, L; Stewart, JL; May, AC; Wiers, RW; Davenport, PW; Paulus, MP; et al.(2015). Under pressure: Adolescent substance users show exaggerated neural processing of aversive interoceptive stimuli. Addiction. doi: 10.1111/add.13090. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3dd8k18c
Addiction (Abingdon, England), vol 110, iss 12
Addiction, 110(12), 2025-2036. Wiley-Blackwell
Berk, L; Stewart, JL; May, AC; Wiers, RW; Davenport, PW; Paulus, MP; et al.(2015). Under pressure: Adolescent substance users show exaggerated neural processing of aversive interoceptive stimuli. Addiction, 110(12), 2025-2036. doi: 10.1111/add.13090. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/71b7h7hd
Berk, L; Stewart, JL; May, AC; Wiers, RW; Davenport, PW; Paulus, MP; et al.(2015). Under pressure: Adolescent substance users show exaggerated neural processing of aversive interoceptive stimuli. Addiction. doi: 10.1111/add.13090. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3dd8k18c
Addiction (Abingdon, England), vol 110, iss 12
Addiction, 110(12), 2025-2036. Wiley-Blackwell
Berk, L; Stewart, JL; May, AC; Wiers, RW; Davenport, PW; Paulus, MP; et al.(2015). Under pressure: Adolescent substance users show exaggerated neural processing of aversive interoceptive stimuli. Addiction, 110(12), 2025-2036. doi: 10.1111/add.13090. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/71b7h7hd
© 2015 Society for the Study of Addiction. Aims: Adolescents with substance use disorders (SUD) exhibit hyposensitivity to pleasant internally generated (interoceptive) stimuli and hypersensitivity to external rewarding stimuli. It is unclear whethe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1aaedf7e7ee8b85d768bc50e878b8240
https://escholarship.org/uc/item/71b7h7hd
https://escholarship.org/uc/item/71b7h7hd
Publikováno v:
Reproduction in Domestic Animals; Oct2016, Vol. 51 Issue 5, p680-687, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.