Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Stewart, Sepideh"'
Autor:
Stewart, Sepideh
Linear algebra is one of the first advanced mathematics courses that students encounter at university level. The transfer from a primarily procedural or algorithmic school approach to an abstract and formal presentation of concepts through concrete d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/2912
Autor:
Stewart, Sepideh, Tran, Tien
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Research on teaching and learning of proofs in linear algebra is scarce. To help fill this gap, we interviewed six students taking a second linear algebra course and examined some of their coursework that they handed in. In this paper, we examined st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8ff8c40a9928c9c652a68d32248de826
https://hdl.handle.net/10045/126711
https://hdl.handle.net/10045/126711
Autor:
Stewart, Sepideh, Axler, Sheldon, Beezer, Robert, Boman, Eugene, Catral, Minerva, Harel, Guershon, McDonald, Judith, Strong, David, Wawro, Megan
Publikováno v:
Notices of the American Mathematical Society; May2022, Vol. 69 Issue 5, p813-819, 7p
Publikováno v:
CERME11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; In this paper we analyzed a mathematician’s journals of 5-day teaching episodes on eigenvalues and eigenvectors in a first-year linear algebra course, as well as his students’ responses to a survey. We employed Tall’s (2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ca5ba593b26b5de930363203ebce4098
https://hal.science/hal-02459875
https://hal.science/hal-02459875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stewart, Sepideh1 (AUTHOR) sstewart@math.ou.edu, Stewart, Wayne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Nov2014, Vol. 51 Issue 6, p653-663. 11p. 1 Color Photograph, 2 Charts, 2 Graphs.