Zobrazeno 1 - 10
of 162
pro vyhledávání: '"Sternthal, Brian"'
Beyond Numbers: An Ambiguity–Accessibility–Applicability Framework to Explain the Attraction Effect.
Autor:
He, Sharlene (AUTHOR) sharlene.he@concordia.ca, Sternthal, Brian (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2023, Vol. 50 Issue 1, p211-232. 22p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Business Research June 2023 161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sternthal, Brian, Malaviya, Prashant
Publikováno v:
Kellogg School of Management Cases, 2018, pp. 1-11.
Autor:
Tybout, Alice, Sternthal, Brian
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2001 Jan 01. 10(1/2), 5-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480447
Autor:
Malaviya, Prashant, Sternthal, Brian
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 1997 Jan 01. 6(3), 233-255.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480322
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 1996 Jan 01. 5(2), 115-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480603
Autor:
Sternthal, Brian
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2001 Jan 01. 10(1/2), 118-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480503
Autor:
MALAVIYA, PRASHANT1 pm289@georgetown.edu, STERNTHAL, BRIAN2 bst047@kellogg.northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2009, Vol. 36 Issue 1, p112-121. 10p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
NAM, MYUNGWOO1 myungwoo.nam@insead.edu, STERNTHAL, BRIAN2 bst047@kellogg.northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2008, Vol. 35 Issue 4, p668-679. 12p. 2 Graphs.