Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"Stern, Chantal E"'
A hallmark of human intelligence is the ability to infer abstract rules from limited experience and apply these rules to unfamiliar situations. This capacity is widely studied in the visual domain using the Raven's Progressive Matrices. Recent advanc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.05641
Autor:
Giammarino, Vittorio, Dunne, Matthew F, Moore, Kylie N, Hasselmo, Michael E, Stern, Chantal E, Paschalidis, Ioannis Ch.
We develop a simple framework to learn bio-inspired foraging policies using human data. We conduct an experiment where humans are virtually immersed in an open field foraging environment and are trained to collect the highest amount of rewards. A Mar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.06250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chrastil, Elizabeth R. *, Rice, Caroline, Goncalves, Mathias, Moore, Kylie N., Wynn, Syanah C., Stern, Chantal E., Nyhus, Erika *
Publikováno v:
In NeuroImage 15 November 2022 262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2018 Apr . 373(1744), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44679350
Autor:
Owen, Adrian M., Stern, Chantal E., Look, Rodney B., Tracey, Irene, Rosen, Bruce R., Petrides, Michael
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1998 Jun . 95(13), 7721-7726.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.