Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Stephenson, LS"'
Autor:
Dobson, T, Stephenson, LS
Set against the backdrop of children being “alienated” from their writing (Lambirth 2016), this paper is taken from a UKLA sponsored project where primary school teachers were trained to use process drama in order to give children more agency in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c112c8dc9fb5929db71fd47075fe4433
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/4364/1/IThinkItFitsInAM_DOBSON.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/4364/1/IThinkItFitsInAM_DOBSON.pdf
Autor:
Dobson, T, Stephenson, LS
This paper focuses on the professional development of primary school teachers using drama to develop creative writing across the curriculum. Sponsored by the United Kingdom Literacy Association, the two-term project involved four teachers working wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7222cf62f4876758f8a31d62aecf436d
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/5534/1/ChallengingBoundariestoCrossAM-DOBSON.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/5534/1/ChallengingBoundariestoCrossAM-DOBSON.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.