Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Stephens GC"'
Publikováno v:
Journal of Spinal Disorders. 6:252-255
This study examines changes in stiffness in a three-level spinal construct utilizing transpedicular Cotrel-Dubousset instrumentation. In addition, we evaluated the effect of adding offset laminar hooks at the same level as the superior transpedicular
Publikováno v:
Journal of spinal disorders. 5(3)
A retrospective review of 17 patients who underwent bilateral transpedicular decompression, instrumentation with a Cotrel-Dubousset construct, and posterolateral fusion with iliac crest bone graft for treatment of lumbar burst fracture is presented.
Publikováno v:
Journal of spinal disorders. 5(2)
A retrospective review of 13 patients who underwent decompression and transpedicular instrumentation for lumbar burst fractures is presented. Average follow-up was 22.5 months. Eighty-four percent of patients reported little or no pain at follow-up.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NYMAN, LP; DAVIS, JP; ODELL, SJ; ARDITTI, J; STEPHENS, GC; & BENZING, DH. (1987). ACTIVE UPTAKE OF AMINO-ACIDS BY LEAVES OF AN EPIPHYTIC VASCULAR PLANT, TILLANDSIA-PAUCIFOLIA (BROMELIACEAE). PLANT PHYSIOLOGY, 83(3), 681-684. doi: 10.1104/pp.83.3.681. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6pt1p4sc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2f5c9a789f33def97f0d4f653e983944
http://www.escholarship.org/uc/item/6pt1p4sc
http://www.escholarship.org/uc/item/6pt1p4sc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.