Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Stephens, Andreas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephens, Andreas1 (AUTHOR) andreas.stephens@fil.lu.se, Tjøstheim, Trond A.1 (AUTHOR), Roszko, Maximilian K.1 (AUTHOR), Olsson, Erik J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Acta Analytica. Sep2021, Vol. 36 Issue 3, p409-422. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
STEPHENS, Andreas
Publikováno v:
Logos & Episteme; 2023, Vol. 14 Issue 3, p323-337, 15p
Autor:
Tjøstheim, Trond A., Stephens, Andreas
Publikováno v:
Review of Philosophy & Psychology; Jun2022, Vol. 13 Issue 2, p475-499, 25p
Autor:
Stephens, Andreas, Felix, Cathrine
Publikováno v:
Philosophies
Volume 5
Issue 3
Pages 21-0
Philosophies, Vol 5, Iss 21, Pp 21-0 (2020)
Volume 5
Issue 3
Pages 21-0
Philosophies, Vol 5, Iss 21, Pp 21-0 (2020)
We defend two theses: (1) Knowledge how and knowledge that are two distinct forms of knowledge, and
(2) Stanley-style intellectualism is neuro-psychologically implausible. Our naturalistic argument for the distinction between knowledge how and k
(2) Stanley-style intellectualism is neuro-psychologically implausible. Our naturalistic argument for the distinction between knowledge how and k
Autor:
STEPHENS, Andreas
Publikováno v:
Logos & Episteme; 2021, Vol. 12 Issue 3, p331-343, 13p
Autor:
Gärdenfors, Peter, Stephens, Andreas
Within analytic philosophy, induction has been seen as a problem concerning inferences that have been analysed as relations between sentences. In this article, we argue that induction does not primarily concern relations between sentences, but betwee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0ecd79072becf947cda0b4077234434b
https://doi.org/10.31234/osf.io/zyuvw
https://doi.org/10.31234/osf.io/zyuvw
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.