Zobrazeno 1 - 10
of 245
pro vyhledávání: '"Step-time"'
Autor:
Franziska Albrecht, Hanna Johansson, Urban Ekman, Konstantinos Poulakis, Lucian Bezuidenhout, Joana B. Pereira, Erika Franzén
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Cognitive impairment can affect dual-task abilities in Parkinson’s disease (PD), but it remains unclear whether this is also driven by gray matter alterations across different cognitive classifications. Therefore, we investigated associati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/396c045b3f4c4c618c05c72685f2627e
Publikováno v:
Materials, Vol 17, Iss 6, p 1331 (2024)
In this work, we focus on the degradation of membrane electrode assemblies (MEAs) in proton-exchange membrane water electrolysis (PEMWE) induced by different accelerated stress tests (ASTs), including constant-current mode, square-wave mode, and sola
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c319f45c62c34aebbf2620c8f3bfda5d
Autor:
Shiyu Zhou, Xinjia Zhang, Jianzhong Liu, Yinbao Zhang, Pengzhi Wei, Yalin Wang, Jingwei Zhang
Publikováno v:
Atmosphere, Vol 15, Iss 1, p 4 (2023)
To overcome the limitations of long-term prediction of PM2.5 concentration, a multi-factor information flow causality analysis method is used to screen suitable meteorological and air pollutant-related factors and concatenate them with a PM2.5 sequen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e12b2e22231c41e6914420512dd4ef5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.