Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Stenliden, Linnéa"'
Autor:
Sperling, Katarina, Stenberg, Carl-Johan, McGrath, Cormac, Åkerfeldt, Anna, Heintz, Fredrik, Stenliden, Linnéa
Publikováno v:
In Computers and Education Open June 2024 6
Publikováno v:
Policy Futures in Education; Nov2024, Vol. 22 Issue 8, p1662-1678, 17p
Autor:
Stenliden, Linnéa
The aim of this compilation thesis is to understand how technology for visual storytelling can be shaped and used in relation to social science education in primary school, but also how social dimensions, technical and other matters create emerging l
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-106885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sperling, Katarina1 katarina.sperling@liu.se, Stenliden, Linnéa1, Nissen, Jörgen1, Heintz, Fredrik2
Publikováno v:
European Journal of Education. Dec2022, Vol. 57 Issue 4, p584-600. 17p.
Autor:
Stenliden, Linnéa, Sperling, Katarina
Publikováno v:
Nordic Journal of Pedagogy & Critique / Nordisk Tidsskrift for Pedagogikk & Kritikk; 2024, Vol. 10 Issue 1, p15-32, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Visual Literacy; Mar2023, Vol. 42 Issue 1, p1-25, 25p
Autor:
Stenliden, Linnéa, Martín Bylund, Anna, Landkvist, Lena, Ekström Lind, Linda, Kellgren Lundberg, Susanna, Stenmark, Hannes, Wilhelmsson, Cornelia
Publikováno v:
Utbildning & Lärande. 15
This study chrono-logically investigates teachers’ professional knowledge in relation to the digitally ‘boosted’ educational landscape caused by the Covid-19-pandemic. The aim is to describe how teachers employ their competences under extreme d