Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Stenberg, Katariina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction March 2021 28
Autor:
Stenberg, Katariina1 katariina.stenberg@helsinki.fi, Maaranen, Katriina1
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Dec2022, Vol. 45 Issue 5, p617-633. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2 251-269
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
The experiences gained during teaching practice influence student teachers’ professional development. However, little is known about how the student teachers experience their teaching practice of practical school subjects, which focus on the skills
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7ea042c62e0314355b7cdc32809ca327
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1084690
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1084690
Autor:
Kynäslahti, Heikki, Jyrhämä, Riitta, Maaranen, Katriina, Byman, Reijo, Stenberg, Katariina, Sintonen, Sara
Publikováno v:
Aikuiskasvatus
Opettajankouluttajat kokevat vertaisryhmän hyödylliseksi ammatilliselle kehittymiselleen. Ryhmässä käsiteltävien aiheiden tulisi nousta opettajankouluttajien omasta arjesta, ja kollegan työn seuraaminen tukee omaa kehittymistä.
Autor:
TOOM, AULI, KYNÄSLAHTI, HEIKKI, KROKFORS, LEENA, JYRHÄMÄ, RIITTA, BYMAN, REIJO, STENBERG, KATARIINA, MAARANEN, KATRIINA, KANSANEN, PERTTI
Publikováno v:
European Journal of Education, 2010 Jun 01. 45(2), 331-344.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1465-3435.2010.01432.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stenberg, Katariina1 (AUTHOR) Katariina.stenberg@helsinki.fi, Rajala, Antti2 (AUTHOR), Hilppo, Jaakko3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Nov2016, Vol. 44 Issue 5, p470-485. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.