Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Stelmach K"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stelmach, K. A.
The article reveals tendencies of the contemporary development of pedagogy health in preschool education. Discusses the role of application health-oriented pedagogical technologies in preschool educational institutions in the era of continuous reform
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::93a4e2e8505bd080727dec87945c674a
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/16947
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/16947
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Annals of Economics and Business, Vol 64, Iss s1, Pp 29-40 (2017)
Counterfactual impact evaluation (CIE) is a scientific quantitative approach mainly based on experiments and quasi experiments. CIE is trying to prove a causal relationship between outputs and outcomes. CIE does not take into account coherence of ext
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62f3f378ce16431f8544dcff7cf8a813