Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Stella, Péter"'
Autor:
Wang, Zijie J., Kale, Alex, Nori, Harsha, Stella, Peter, Nunnally, Mark E., Chau, Duen Horng, Vorvoreanu, Mihaela, Vaughan, Jennifer Wortman, Caruana, Rich
Machine learning (ML) interpretability techniques can reveal undesirable patterns in data that models exploit to make predictions--potentially causing harms once deployed. However, how to take action to address these patterns is not always clear. In
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.15465
Autor:
Wang, Zijie J., Kale, Alex, Nori, Harsha, Stella, Peter, Nunnally, Mark, Chau, Duen Horng, Vorvoreanu, Mihaela, Vaughan, Jennifer Wortman, Caruana, Rich
Recent strides in interpretable machine learning (ML) research reveal that models exploit undesirable patterns in the data to make predictions, which potentially causes harms in deployment. However, it is unclear how we can fix these models. We prese
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.03245
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovacs, Christopher S., Seshiah, Veeraswamy, Merker, Ludwig, Christiansen, Anita Vedel, Roux, Flavien, Salsali, Afshin, Kim, Gabriel, Stella, Peter, Woerle, Hans-Juergen, Broedl, Uli C.
Publikováno v:
In Clinical Therapeutics 1 August 2015 37(8):1773-1788
Autor:
Stella, Peter
Publikováno v:
IMF Staff Papers, 2005 Jan 01. 52(2), 335-365.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30035902
Autor:
Stella, Peter
Publikováno v:
IMF Staff Papers, 2005 Jan 01. 52(2), 287-288.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30035899
Autor:
Stella, Peter
Publikováno v:
Staff Papers (International Monetary Fund), 1993 Mar 01. 40(1), 217-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3867383
Publikováno v:
In Diabetes Research and Clinical Practice 2006 71(1):14-20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.