Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Steinmetz circuit"'
Publikováno v:
Electronics; Volume 11; Issue 4; Pages: 595
In France, high-speed railway lines are powered by a 2 × 25 kV/50 Hz electrification system. The substations include two single-phase transformers connected to the high-voltage electrical transmission network on different pairs of phases according t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
AC traction systems are 1 × 25 or 2 × 25 kV/50 Hz single-phase, nonlinear, time-varying loads that can cause power-quality problems, such as unbalanced or distorted voltages. To reduce unbalance, external balancing equipment is usually connected to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::52ef4dd001cc645b7a29d0a1fe5121b3
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This paper deals with a new technique of voltage unbalance compensation for single phase railway substations. Using the concept of Chopper Controlled Impedance, the authors study the feasibility of an active Steinmetz circuit based on AC choppers. Th
Autor:
Seyed Saeed Fazel, Liuchen Chang, Mehdi Fallah, Hossein Madadi Kojabadi, Hamed Jafari Kaleybar
In order to overcome the power quality problems in AC electrical railway networks, the Railway Power Quality Compensator system (RPQC) is proposed and used effectively in a Traction Substation (TSS). The power rating of RPQC installed in every TSS is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::592a7108e7081da74689dce5debb0e76
http://hdl.handle.net/11311/1183948
http://hdl.handle.net/11311/1183948
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raimondo, Giuliano
Ce travail est le résultat d'une collaboration entre le laboratoire LAPLACE, la "Seconda Università degli Studi di Napoli" (SUN) et la Société National des Chemins de fer Français SNCF. Le sujet de recherche concerne l'utilisation de dispositifs
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2012INPT0004/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.