Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Steier, Lloyd P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mismetti, Marco, Crosina, Eliana, De Massis, Alfredo, Karp, Rebecca, Nordstrom, Onnolee Anne, Pratt, Michael G., Steier, Lloyd P, Stewart, Alex, Sciarappa, Shannon Leigh
Publikováno v:
Academy of Management Annual Meeting Proceedings; 2024, Vol. 2024 Issue 1, pN.PAG-N.PAG, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice. Nov2015, Vol. 39 Issue 6, p1265-1280. 16p. 1 Chart.
Autor:
Erdogan, Irmak, Rondi, Emanuela, De Massis, Alfredo, Sharma, Pramodita, Chrisman, James J., Chua, Jess H., Steier, Lloyd P.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice; Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p20-54, 35p, 3 Diagrams, 2 Charts
Autor:
Yu, Xiaodong, Stanley, Laura, Li, Yuping, Eddleston, Kimberly A., Kellermanns, Franz W., Sharma, Pramodita, Chrisman, James J., Chua, Jess H., Steier, Lloyd P.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice; Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p134-157, 24p, 3 Charts, 4 Graphs
Autor:
Miller, Danny, Wiklund, Johan, Yu, Wei, Sharma, Pramodita, Chrisman, James J., Chua, Jess H., Steier, Lloyd P.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice; Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p55-80, 26p, 2 Diagrams, 1 Chart
Autor:
Bertschi-Michel, Alexandra, Kammerlander, Nadine, Strike, Vanessa M., Sharma, Pramodita, Chrisman, James J., Chua, Jess H., Steier, Lloyd P.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice; Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p81-108, 28p, 1 Diagram, 4 Charts
Autor:
Ciravegna, Luciano, Kano, Liena, Rattalino, Francesco, Verbeke, Alain, Sharma, Pramodita, Chrisman, James J., Chua, Jess H., Steier, Lloyd P.
Publikováno v:
Entrepreneurship: Theory & Practice; Jan2020, Vol. 44 Issue 1, p109-133, 25p, 1 Chart
Publikováno v:
Academy of Management Learning & Education, 2015 Sep 01. 14(3), 430-436.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43697282