Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Steglich, Christian E. G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laninga-Wijnen, L., Harakeh, Z., Steglich, Christian E G, Dijkstra, J.K., Veenstra, René, Vollebergh, W.A.M.
The current study examined whether peer norms for aggression within the classroom impact friendship selection, maintenance, and socialization processes related to aggression across the first year of secondary school (N = 1,134 students from 51 classe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::20ca003e4979edbd0d9a741c2d578108
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373980
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373980
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knecht, Andrea, Snijders, Tom A. B., Baerveldt, Chris, Steglich, Christian E. G., Raub, Werner
Publikováno v:
Social Development, 19(3), 494-514. Wiley
Positive association of relevant characteristics is a widespread pattern among adolescent friends. A positive association may be caused by the selection of similar others as friends and by the deselection of dissimilar ones, but also by influence pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.