Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Steger, Diana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Intelligence January-February 2019 72:76-85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Achaa-Amankwaa, Priscilla1 (AUTHOR) Priscilla.achaa@uni-kassel.de, Steger, Diana2 (AUTHOR), Wilhelm, Oliver3 (AUTHOR), Schroeders, Ulrich1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Aging. Feb2024, Vol. 39 Issue 1, p72-87. 16p.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; 20240101, Issue: Preprints p1-11, 11p
Divergent Thinking (DT) is an important constituent of creativity that captures aspects of fluency and originality. The literature lacks multivariate studies that report the relations between DT and its aspects with important covariates, such as cogn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4d7b1c834e11464f3209bc7a5f70c8c0
More and more people quite naturally engage in online learning beyond institutional settings (for Germany, see e.g. Autorengruppe Bildungsberichterstattung, 2020). With the current study, we want to extend the existing research on motivational proces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb50892c772fb546e8cfb92db58b5195
Autor:
Altgassen, Elisa, Lüder, Sarah, Hartung, Johanna, Schroeders, Ulrich, Steger, Diana, Wilhelm, Oliver
There is strong evidence that age is positively related to declarative knowledge (McArdle et al., 2002), potentially because living through a certain event or situation could be essential for building knowledge on the respective topic (Beier & Ackerm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e9aa690eb7476dde94493271363b2d46