Zobrazeno 1 - 10
of 329
pro vyhledávání: '"Steffener, Jason"'
This study characterized the effects of aging on individual cognitive domains and how sex, job type, and years of education alter the age effect on older adults from Barbados. This was an analysis of the cross-sectional data collected as part of the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.03587
The vast majority of fMRI studies of task-related brain activity utilize common levels of task demands and analyses that rely on the central tendencies of the data. This approach does not take into account perceived difficulty nor regional variations
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.06203
Autor:
Steffener, Jason
Mediation analyses are a statistical tool for testing the hypothesis about how the relationship between two variables may be direct or indirect via a third variable. Assessing statistical significance has been an area of active research; however, ass
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.02482
Publikováno v:
In NeuroImage 1 May 2024 291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In NeuroImage 15 August 2022 257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Task based neuroimaging tools for the study of cognitive neuroscience provide insight into understanding how the brain responds to increasing cognitive demand. Theoretical models of neural-cognitive relationships have been developed based on observat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1606.06249
Autor:
Steffener, Jason
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging June 2021 102:102-110
Autor:
Steffener, Jason.
Thesis (Ph.D) -- New Jersey Institute of Technology, Dept. of Biomedical Engineering, 2005.
Includes bibliographical references. Also available via the World Wide Web.
Includes bibliographical references. Also available via the World Wide Web.