Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Stefany, J."'
Autor:
Graziano, Paulo A., Sibley, Margaret H., Coxe, Stefany J., Bickman, Leonard, Martin, Pablo, Scheres, Anouk, Hernandez, Melissa L.
Publikováno v:
In Behavior Therapy March 2024 55(2):412-428
Autor:
Fiona L. Macphee, Stephanie K. Brewer, Margaret H. Sibley, Paulo Graziano, Joseph S. Raiker, Stefany J. Coxe, Pablo Martin, Shauntal J. Van Dreel, Mercedes Ortiz Rodriguez, Aaron R. Lyon, Timothy F. Page
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 11, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Youth with ADHD are at risk of academic impairments, dropping out of high school, and dysfunction in young adulthood. Interventions delivered early in high school could prevent these harmful outcomes, yet few high school students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3474705f032d47ef906127315c617fc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sibley, Margaret H., Graziano, Paulo A., Coxe, Stefany J., Bickman, Leonard, Martin, Pablo, Flores, Sabrina
Publikováno v:
In Behavior Therapy September 2023 54(5):839-851
Autor:
Sibley, Margaret H., Coxe, Stefany J., Stein, Mark A., Meinzer, Michael C., Valente, Matthew J.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry January 2022 61(1):66-79
Publikováno v:
In Behavior Therapy July 2021 52(4):847-860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margaret H. Sibley, Stefany J. Coxe
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Abstract Background The Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) Teen Integrative Data Analysis Longitudinal (TIDAL) dataset integrates data from four randomized trials. Method Participants with ADHD (N = 854; 72.5% male, 92.5% racial/ethnic m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5076348b2b734defaa64985e61bedb19
Autor:
Courtney A. Zulauf-McCurdy, Stefany J. Coxe, Aaron R. Lyon, Ben Aaronson, Mercedes Ortiz, Margaret H. Sibley
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 11, Iss 8 (2021)
Introduction High schoolers with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) experience substantial impairments, particularly in the school setting. However, very few high school students with ADHD receive evidence-based interventions for their d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f51d669a756e4e56b9323f3d7df72a9a
Autor:
Barney, Samantha, Sibley, Margaret H., Coxe, Stefany J., Meinzer, Michael C., Pelham Jr., William E.
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology; May/Jun2024, Vol. 53 Issue 3, p389-396, 8p