Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"Stefanov, V."'
Publikováno v:
Phys. Rev. D 101, 044042 (2020)
Here we discuss an effect of dephasing induced by a weak gravitational field on the collective radiation dynamics of an atomic system in timed single-photon Dicke states. We show that a photon absorbed by the stationary system of randomly placed stat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.12301
Autor:
Pollett, P. K., Stefanov, V. T.
Publikováno v:
Journal of Applied Probability, 2002 Dec 01. 39(4), 901-904.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3216013
Autor:
Stefanov, V. T., Pakes, A. G.
Publikováno v:
The Annals of Applied Probability, 1997 Aug 01. 7(3), 666-678.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2245290
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stefanov, V. P.1,2 (AUTHOR) v.p.stefanov@mail.ru
Publikováno v:
Journal of Applied Spectroscopy. Sep2020, Vol. 87 Issue 4, p641-646. 6p.
Autor:
Onopreichuk, D.1 dmytroonopriychuk@ukr.net, Stefanov, V.1 vstef@ukr.net
Publikováno v:
Technology Audit & Production Reserves. 2020, Vol. 2 Issue 1(52), p28-31. 4p.
Publikováno v:
Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport; № 2(86) (2020); 35-45
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта; № 2(86) (2020); 35-45
Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту; № 2(86) (2020); 35-45
Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта; № 2(86) (2020); 35-45
Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту; № 2(86) (2020); 35-45
Purpose. The study is aimed at identifying the patterns of the load influence on the rail and the parameters of the two-layer lubrication on the development of the main rail defects, namely, lateral wear in the curved track sections. Methodology. To
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.