Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Stefánsson, Kristján K."'
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2020 Jul 01. 64(1), 79-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48592894
Publikováno v:
In Journal of Adolescence April 2018 64:23-33
Eitt af meginmarkmiðum núgildandi aðalnámskrár (Mennta- og menningarmálaráðuneytið, 2011/2013) er að búa nemendur undir þátttöku í lýðræðislegu samfélagi. Samkvæmt þessu á grunnskólinn að vera sá staður sem veitir nemendum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::c4cd6d266d712a5bdda46a126fb1b3f5
https://hdl.handle.net/20.500.11815/603
https://hdl.handle.net/20.500.11815/603
Autor:
Stefánsson, Kristján K.
The importance of school engagement (i.e., the willingness to engage in learning) for school success, such as good academic achievement and low dropout rates, has been well established. At the same time, intentional selfregulation (ISR; i.e., the abi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::64d9745eaaf8950d3cca41a093e63c4c
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1012
https://hdl.handle.net/20.500.11815/1012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.