Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Steenbrugge, Hendrik"'
Autor:
Krzywacki, Heidi, Condon, Lara, Remillard, Janine T., Machalow, Rowan, Koljonen, Tuula, Steenbrugge, Hendrik Van
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open December 2023 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Steenbrugge, Hendrik, Remillard, Janine, Verschaffel, Lieven, Valcke, Martin, Desoete, Annemie
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2015 Sep 01. 116(1), 49-75.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/683111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steenbrugge, Hendrik, Krzywacki, Heidi, Remillard, Janine, Koljonen, Tuula, Machalow, Rowan, Hemmi, Kirsti
Publikováno v:
CERME11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; This paper relates to the mathematics curriculum systems of the United States, Finland, Sweden, and Flanders (Belgium). These four regions are in the midst of curriculum reform, which provides interesting grounds for cross-cul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9a18100b7ab3cc57baac2fd697fd9c7e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02421808
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02421808
Autor:
Remillard, Janine, Van Steenbrugge, Hendrik, Krzywacki, Heidi, Hemmi, Kirsti, Machalow, Rowan, Koljonen, Tuula, Yu, Yanning
Cross-cultural studies have inherent challenges as researchers from different cultural backgrounds attempt to make sense of similar-seeming material in unfamiliar contexts and communicate seemingly-obvious aspects of their own culture to outsiders (C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::0481609e2457b8b7c77eec0eaa24ca45
http://hdl.handle.net/10138/313726
http://hdl.handle.net/10138/313726