Zobrazeno 1 - 10
of 298
pro vyhledávání: '"Steele, Ric G."'
Autor:
Khetawat, Devanshi1 (AUTHOR), Steele, Ric G.1 (AUTHOR) rsteele@ku.edu
Publikováno v:
Clinical Child & Family Psychology Review. Dec2023, Vol. 26 Issue 4, p957-974. 18p.
Autor:
Steele, Ric G.1 (AUTHOR), McGuire, Austen B.2 (AUTHOR) mcguirau@musc.edu, Kingston, Neal M.3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2024, Vol. 55 Issue 5, p405-416. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McGuire, Austen1 (AUTHOR) austenmcguire@ku.edu, Steele, Ric G.1 (AUTHOR), Singh, Mehar N.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Child & Family Psychology Review. Mar2021, Vol. 24 Issue 1, p20-37. 18p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Steele, Ric G.1 (AUTHOR) rsteele@ku.edu, Hall, Jeffrey A.2 (AUTHOR), Christofferson, Jennifer L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Child & Family Psychology Review. Mar2020, Vol. 23 Issue 1, p15-26. 12p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Publikováno v:
Handbook of Evidence-Based Therapies for Children and Adolescents
As attested in the pages of this handbook, the applied field of clinical child and adolescent psychology continues to witness tremendous growth. The empirical support for the range of therapeutic approaches for behavioral, developmental, and emotiona
Autor:
Steele, Ric G., Gayes, Laurie A., Dalton, William T., Smith, Courtney, Maphis, Laura, Conway-Williams, Elizabeth
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective: To quantitatively characterize change in health-related quality of life (HRQoL) in the context of behavioral (n = 16), surgical (n = 5), and pharmacological (n = 1) interventions for pediatric overweight and obesity. A secondary goal was t
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/15267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.