Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Steacy, Laura"'
Autor:
Kellenberger, Madison G., Steacy, Laura M., Cooper Borkenhagen, Matthew J., Dozier, Jordan, Compton, Donald L.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2024 246
Autor:
Elleman, Amy M., Steacy, Laura M., Gilbert, Jennifer K., Cho, Eunsoo, Miller, Amanda C., Coyne-Green, Aviva, Pritchard, Penn, Fields, R. Stacy, Schaeffer, Samantha, Compton, Donald L.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2022 98
Autor:
Catts, Hugh W., Terry, Nicole Patton, Lonigan, Christopher J., Compton, Donald L., Wagner, Richard K., Steacy, Laura M., Farquharson, Kelly, Petscher, Yaacov
Publikováno v:
Annals of Dyslexia; Oct2024, Vol. 74 Issue 3, p282-302, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petscher, Yaacov, Cabell, Sonia Q., Catts, Hugh W., Compton, Donald L., Foorman, Barbara R., Hart, Sara A., Lonigan, Christopher J., Phillips, Beth M., Schatschneider, Christopher, Steacy, Laura M., Terry, Nicole Patton, Wagner, Richard K.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2020 Sep 01. 55, S267-S282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48587620
Autor:
Steacy, Laura M., Fuchs, Douglas, Gilbert, Jennifer K., Kearns, Devin M., Elleman, Amy M., Edwards, Ashley A.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 259-274.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724790
Autor:
Steacy, Laura M.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 153-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724784
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 160-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724785
Autor:
Steacy, LAURA
The Double Deficit Hypothesis of dyslexia posits that students can be grouped into four distinct groups: (a) average readers, (b) students with phonological deficits, (c) students with naming speed deficits, and (d) students with double deficits: tho
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1974/5379
Autor:
Siegelman, Noam, Rueckl, Jay G., Steacy, Laura M., Frost, Stephen J., van den Bunt, Mark, Zevin, Jason D., Seidenberg, Mark S., Pugh, Kenneth R., Compton, Donald L., Morris, Robin D.
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language October 2020 114