Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Stavrou, Dimitris"'
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education; Dec2024, Vol. 42 Issue 4, p889-911, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 4, Pp 413-422 (2021)
There is an overarching theme in Science Education to integrate in the school and university curriculum interdisciplinary state-of-art innovations. The field of Nanotechnology is such an example, because it combines the aforementioned interdisciplina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d102721f8ec4126809668026e963fb8
Autor:
Velentzas Athanasios, Stavrou Dimitris
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 45-55 (2020)
Informing citizens about scientific issues in our highly technological world is of major importance. Toward this end, a teaching/learning sequence (TLS) focused on the nanostructures of carbon was developed and implemented in a class of secondary sch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c9438370e1f403c970bd745746eea4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Integrated STEM Education; January 2024, Vol. 2 Issue: 2 p85-119, 35p
Autor:
Kokolaki, Athanasia, Stavrou, Dimitris
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; Apr2023, Vol. 34 Issue 3, p287-306, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.