Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Statistics instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Statistics Education, Vol 25, Iss 1, Pp 21-28 (2017)
Boxplots are statistical representations for organizing and displaying data that are relatively easy to create with a five-number summary. However, boxplots are not as easy to understand, interpret, or connect with other statistical representations o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19adb8d6f68543fb97ada15a2459ab2a
Autor:
Becker, Betsy Jane
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1996 Apr 01. 21(1), 71-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 4 (2013)
Graphs and tables differentially support performance on specific tasks. For tasks requiring reading off single data points, tables are as good as or better than graphs, while for tasks involving relationships among data points, graphs often yield bet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/705cbdd3c5554db0a74a443607f1d0d9
Publikováno v:
Journal of Educators Online, Vol 5, Iss 2 (2008)
This study investigated the performance of graduate students enrolled in introductory statistics courses. The course in Fall 2005 was delivered in a traditional face-to-face manner and the same course in Fall 2006 was blended by using an online comme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2654b4ff1c3f474ba03fef7613f05361
Publikováno v:
Journal of Statistics Education, Vol 25, Iss 1, Pp 21-28 (2017)
Boxplots are statistical representations for organizing and displaying data that are relatively easy to create with a five-number summary. However, boxplots are not as easy to understand, interpret, or connect with other statistical representations o
Autor:
Andersen, Per Kragh, author
Publikováno v:
Teaching Epidemiology : A guide for teachers in epidemiology, public health and clinical medicine, 2010.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199239481.003.004
Autor:
Bilgin, Enes Abdurrahman
Amaç: Bu çalışmada liselerde temel istatistik kavramlarının anlatıldığı veri alt öğrenme alanının öğretiminde kullanılabilecek simülasyon türünde bir öğretim yazılımının tasarlanması ve etkisinin incelenmesi amaçlanmışt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::f8dd6e56bb447dcecc3bf2701178c5c2
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/56417
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/56417