Zobrazeno 1 - 10
of 4 229
pro vyhledávání: '"Statement type"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 3, pp. 565-580.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-02-2023-0179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jang, Jinkyu1 (AUTHOR), Kim, Jinwoo2 (AUTHOR) jinwoo@yonsei.ac.kr
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Jan2020, Vol. 36 Issue 2, p172-189. 18p. 2 Diagrams, 14 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Cognitive Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
Abstract Background Deception is a prevalent component of human interaction. However, meta-analyses suggest that discriminating between truthful and deceptive statements is a very arduous task and accuracy on these judgments is at chance levels. To c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c634f0e722fc4d1e8032c875f98f3304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cognitive Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
Cognitive Research: Principles and Implications
Cognitive Research: Principles and Implications
Background Deception is a prevalent component of human interaction. However, meta-analyses suggest that discriminating between truthful and deceptive statements is a very arduous task and accuracy on these judgments is at chance levels. To complicate
Autor:
Jinkyu Jang, Jinwoo Kim
Publikováno v:
International Journal of Human–Computer Interaction. 36:172-189
Quantified-self tools track personal data as well as emotional and psychological scores, in real time, of people who use such tools. Such data have potential uses for initiating interactions to ind...
Autor:
Jaehwi Kim, Sung ho Oh
Publikováno v:
The Korean Journal of Advertising. 29:57-79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.