Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Stasiak, Adam"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brocks, Oliver, Stasiak, Adam, Biedinger, Jan, Wortmann, Martin, Blachowicz, Tomasz, Kaschuba, Reinhard, Ehrmann, Andrea
Publikováno v:
Applied Research; Apr2023, Vol. 2 Issue 2, p1-6, 6p
Autor:
Stasiak, Adam, Andersen, Lars Pynt
Publikováno v:
Stasiak, A & Andersen, L P 2018, ' Hvad er psykologien bag stærke brands? ', Market Magazine, bind 103 . < https://marketcommunity.com/hvad-er-psykologien-bag-staerke-brands/ >
Der findes ikke kun én, men flere typer af stærke brands. Denne artikel præsenterer 4 overordnede branding strategier, med hver deres rationale og bagvedliggende psykologi. Det er kendetegnende for disse 4 strategier, at de repræsenterer en bevæ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b6b832296e13a87187315fddf3c0fa05
https://vbn.aau.dk/da/publications/03bba9ca-6851-4e17-9329-6d5865715bb2
https://vbn.aau.dk/da/publications/03bba9ca-6851-4e17-9329-6d5865715bb2
Autor:
Brocks, Oliver, Stasiak, Adam, Biedinger, Jan, Wortmann, Martin, Blachowicz, Tomasz, Kaschuba, Reinhard, Ehrmann, Andrea
Publikováno v:
Applied Research; Apr2023, Vol. 2 Issue 2, p1-1, 1p