Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Start Smart then Focus"'
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 8, Iss 2, p 49 (2019)
This study developed a patient-level audit tool to assess the appropriateness of antibiotic prescribing in acute National Health Service (NHS) hospitals in the UK. A modified Delphi process was used to evaluate variables identified from published lit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae6ecc6ff9744dcfbec128787b7194d9
Autor:
Diane Ashiru-Oredope, Anne Doble, Mary Richard Akpan, Sejal Hansraj, Nada Atef Shebl, Raheelah Ahmad, Susan Hopkins
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 7, Iss 4, p 97 (2018)
Objective: The aim of this study was to assess antimicrobial stewardship activities in Community Healthcare Organisations (CHOs) with focus on the implementation of the two national antimicrobial stewardship toolkits, TARGET (Treat Antibiotics Respon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c95542b9b7a447bb82bc4e5df5d0b315
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 8, Iss 2, p 49 (2019)
Antibiotics
Volume 8
Issue 2
Antibiotics
Volume 8
Issue 2
This study developed a patient-level audit tool to assess the appropriateness of antibiotic prescribing in acute National Health Service (NHS) hospitals in the UK. A modified Delphi process was used to evaluate variables identified from published lit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1972f206c4cbd4a90254129be5df034c
https://eprints.soton.ac.uk/431981/
https://eprints.soton.ac.uk/431981/
Autor:
Anne Doble, Sejal Hansraj, Nada Atef Shebl, Diane Ashiru-Oredope, Mary Akpan, Susan Hopkins, Raheelah Ahmad
Publikováno v:
Antibiotics
Volume 7
Issue 4
Antibiotics, Vol 7, Iss 4, p 97 (2018)
Volume 7
Issue 4
Antibiotics, Vol 7, Iss 4, p 97 (2018)
Objective: The aim of this study was to assess antimicrobial stewardship activities in Community Healthcare Organisations (CHOs) with focus on the implementation of the two national antimicrobial stewardship toolkits, TARGET (Treat Antibiotics Respon
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.