Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Starkey NJ"'
The aim of this study was to compare the demand for food under concurrent progressive- and fixed-ratio schedules. Twelve brushtail possums participated in 16 conditions where schedule, progression and food type were varied. An incrementing schedule i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::ce0874d96baf97a27d02040160b2a2b6
https://hdl.handle.net/10453/160105
https://hdl.handle.net/10453/160105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Journal of Pain; 2010 Jun, Vol. 26 Issue 5, p393-402, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norman EM; University of Waikato Faculty of Arts and Social Sciences, Hamilton, New Zealand., Starkey NJ; University of Waikato Faculty of Arts and Social Sciences, Hamilton, New Zealand., Polaschek DLL; University of Waikato Faculty of Arts and Social Sciences, Hamilton, New Zealand.
Publikováno v:
Brain impairment : a multidisciplinary journal of the Australian Society for the Study of Brain Impairment [Brain Impair] 2023 Mar; Vol. 24 (1), pp. 69-85. Date of Electronic Publication: 2021 Oct 04.
Autor:
Starkey NJ; School of Psychology, University of Waikato, Hamilton, New Zealand., Duffy B; School of Psychology, University of Waikato, Hamilton, New Zealand., Jones K; National Institute for Stroke and Applied Neurosciences, School of Clinical Sciences, Auckland University of Technology, Auckland, New Zealand., Theadom A; National Institute for Stroke and Applied Neurosciences, School of Clinical Sciences, Auckland University of Technology, Auckland, New Zealand., Barker-Collo S; School of Psychology, University of Auckland, Auckland, New Zealand., Feigin V; National Institute for Stroke and Applied Neurosciences, School of Clinical Sciences, Auckland University of Technology, Auckland, New Zealand.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 May 27; Vol. 17 (5), pp. e0269101. Date of Electronic Publication: 2022 May 27 (Print Publication: 2022).
Autor:
Norman EM; School of Psychology, University of Waikato, Hamilton, New Zealand., Polaschek DLL; School of Psychology, University of Waikato, Hamilton, New Zealand., Starkey NJ; School of Psychology, University of Waikato, Hamilton, New Zealand.
Publikováno v:
Psychiatry, psychology, and law : an interdisciplinary journal of the Australian and New Zealand Association of Psychiatry, Psychology and Law [Psychiatr Psychol Law] 2022 Feb 10; Vol. 30 (2), pp. 161-176. Date of Electronic Publication: 2022 Feb 10 (Print Publication: 2023).