Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Stark, Robin"'
Autor:
Hoffmann, Miriam, Stark, Robin
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 26, Iss 4, p Doc41 (2009)
[english] Purpose: Wisdom-related competence supports effective action in complex social situations as they occur in everyday clinical practice. The concept of wisdom-related competence by Stark postulates 13 knowledge and attitude categories which c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67a916cd0c9242909ded4ae66d7321fa
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 25, Iss 1, p Doc14 (2008)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79a0cae30ff644b19ee137fb5bdd124f
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 24, Iss 2, p Doc107 (2007)
[english] Medical Errors are the fifth leading cause of death in the United States. Among these are also diagnostic errors. An important precondition for an optimal health care for the patient is the right diagnosis. Diagnosing is a fundamental compe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c28adf64cc8440890db9acdfcbd6e54
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2018 58:42-52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
Evidence-informed reasoning as an important requirement for pre- and in-service teachers How can I help my students acquire the skill of dividing fractions? How can I increase my students' learning motivation? What is the reason for Fiona's learning
Autor:
Zhang, Ying, Klopp, Eric, Dietrich, Heike, Brünken, Roland, Krause, Ulrike-Marie, Spinath, Birgit, Stark, Robin, Spinath, Frank M.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; 20240101, Issue: Preprints p1-4, 4p