Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Stark, Ashley"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatric Infectious Disease Journal; Dec2024, Vol. 43 Issue 12, p1191-1193, 3p
Autor:
Stark, Ashley, Greenberg, Rachel G.
Publikováno v:
In Neonatology Questions and Controversies: Infectious Disease, Immunology, and Pharmacology Edition: Second Edition. 2024:73-89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Autmizguine, Julie, Barrero-Castillero, Alejandra, Bonifacio, Sonia Lomeli, Cotten, C. Michael, Ericson, Jessica E., Fillistorf, Laura, Franco, Susannah, Giannoni, Eric, Greenberg, Rachel G., Hammerschlag, Margaret R., Hanna, Mina, Hopper, Rachel K., Kabani, Nazia, Kaufman, David Alan, Kim-Chang, Julie J., Kimberlin, David W., Kocherlakota, Prabhakar, La Gamma, Edmund F., Lawrence, Shelley M., Liken, Hillary, Moussa, Ahmed, Mukhopadhyay, Sagori, Odackal, Namrita J., Permar, Sallie R., Puopolo, Karen Marie, Salvatore, Christine M., Sandoval Karamian, Amanda G., Sleasman, John William, Stark, Ashley, Stocker, Martin, Sullivan, Brynne Archer, Sullivan, Rachel T., Ting, Joseph Y., Van Meurs, Krisa P., Vesoulis, Zachary Andrew, Wusthoff, Courtney J.
Publikováno v:
In Neonatology Questions and Controversies: Infectious Disease, Immunology, and Pharmacology Edition: Second Edition. 2024:v-viii
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Planning Academic Library Orientations 2018:11-17