Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Staples, Kerry"'
Autor:
Hogg, James, Staples, Kerry, Davis, Alisha, Cramb, Susanna, Patterson, Candice, Kirkland, Laura, Gourley, Michelle, Xiao, Jianguo, Sun, Wendy
Publikováno v:
In Spatial and Spatio-temporal Epidemiology June 2024 49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oosthuizen, Jacques, Masaka, Edmore, Doherty, Sally-Anne, Staples, Kerry, Dine, Gary, Vance, Gerard, Wallace, Ruth
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p01-09, 9p
Publikováno v:
Bulletin of Entomological Research; Feb2024, Vol. 114 Issue 1, p8-21, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Townley, Cris, Grace, Rebekah, Staples, Kerry, Woodrow, Christine, Baker, Elise, Kaplun, Catherine
This report explores 'Acknowledgement of Country' practices in early education through listening to what children have to say about Acknowledgement practices. This work builds on our existing research with educators, parents and carers of children (G
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::188e33881c9c3c49b98c15f03e3356dc
Autor:
Thomson, Russell, Johnston, Christine, Smith, Lorraine, Dawkins, Roger, Staples, Kerry, Soldatic, Karen, Said, Shannon, Rose, Grenville, Ravulo, Jioji, Harwood, Valerie, Micsko, Jim, Teague, Mary
This project aimed to develop an individual-based measure of socio-economic disadvantage that can assist Australian universities to identify socio-economic disadvantage at the level of the individual student. A mixed-methods design was used. Phase 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::982e7e37d1c678d4f6dd9febc5fb050e